За да помогнем да се обяснят нещата възможно най-ясно в тази Политика за връщане и възстановяване на средства, всеки път, когато се споменава някой от тези термини, те са строго дефинирани като:
Компания: когато тази политика споменава „Компания“, „ние“, „нас“ или „наш“, това се отнася до Амар Груп ЕООД, гр. Русе, България, ул. Цар Калоян N 3, който отговаря за вашата информация съгласно това Връщане и възстановяване Политика.
Клиент: отнася се за компанията, организацията или лицето, което се регистрира, за да използва Услугата, за да управлява взаимоотношенията с вашите потребители или потребители на услуги.
Устройство: всяко устройство, свързано с интернет, като телефон, таблет, компютър или всяко друго устройство, което може да се използва за посещение и използване на услугите.
Стока: отнася се до стока, предоставяна от Lovare.bg , както е описано в относителните условия (ако са налични) и на тази платформа.
Уебсайт: Сайтът на Lovare.bg , който може да бъде достъпен чрез този URL адрес: https://lovare.bg/
Вие: физическо или юридическо лице, което е регистрирано в Lovare.bg, за да използва Услугите.
Доставка
Lovare.bg не носи отговорност за разходите за доставка при връщане. Всяка доставка трябва да бъде платена от клиента, дори ако артикулът е имал безплатна доставка на първо място, клиентът трябва да плати за доставката в замяна.
Политика за връщане и възстановяване на
средства
Благодарим ви, че пазарувате в Lovare.bg. Оценяваме факта, че обичате да купувате нещата, които създаваме. Ние също така искаме да сме сигурни, че имате възнаграждаващо изживяване, докато проучвате, оценявате и купувате нашите продукти.
Както при всяко пазаруване, има правила и условия, които се прилагат за транзакциите в Lovare.bg. Ще бъдем толкова кратки, колкото позволяват нашите адвокати. Основното нещо, което трябва да запомните е, че като направите поръчка или направите покупка в Lovare.bg, вие се съгласявате с условията, посочени по-долу, заедно с Политиката за поверителност на „Име на уебсайта“ .
Ако има нещо нередно с продукта, който сте закупили, или ако не сте доволни от него, няма да можете да върнете сумата за вашия артикул.
Възстановявания
Ние от Lovare.bg се ангажираме да обслужваме нашите клиенти с най-добрите продукти. Всеки избран от вас продукт е щателно инспектиран, проверен за дефекти и опакован с най-голямо внимание. Правим това, за да сме сигурни, че ще се влюбите в нашите продукти.
За съжаление, има моменти, когато може да нямаме избрания от вас продукт(и) на склад или може да се сблъскаме с проблеми с нашия инвентар и проверка на качеството. В такива случаи може да се наложи да анулираме вашата поръчка. Ще бъдете уведомени за това предварително, за да не се притеснявате излишно за поръчката си. Ако сте закупили чрез онлайн плащане (не с наложен платеж), тогава сумата ще ви бъде възстановена, след като нашият екип потвърди заявката ви.
Извършваме щателна проверка на качеството преди обработка на поръчания артикул. Полагаме изключително внимание, докато опаковаме продукта. В същото време гарантираме, че опаковката е добра, така че артикулите да не се повредят по време на транспортиране. Моля, имайте предвид, че Lovare.bg не носи отговорност за щети, причинени на артикулите по време на транспортиране или транспортиране.
Ние следваме определени политики, за да гарантираме прозрачност, ефективност и качествена грижа за клиентите:
НЕ позволяваме връщане на продадени продукти – онлайн или в търговски обекти.
Ние НЕ приемаме върнати стоки, тъй като вярваме, че клиентите трябва да получат най-качествените продукти.
Сумите НЕ се възстановяват за направени покупки – независимо дали са онлайн или в магазина.
Ние НЕ насърчаваме обмена на нашите продукти.
Ние НЕ се занимаваме с препродажба на употребявани продукти и не насърчаваме същите, тъй като не можем да осигурим продукти с най-добро качество за нашите клиенти.
За международни поръчки:
Ние НЕ поддържаме замяна или връщане.
Ако анулирате поръчката, преди да я обработим и изпратим за доставка, може да бъде обработено възстановяване на сумата. Обработката на поръчките обикновено отнема 1-2 дни преди изпращане.
Поръчки, които вече са в процес на доставка, не могат да бъдат върнати, анулирани или възстановени.
Ако срещнете някакви проблеми, моля, свържете се незабавно с нашия екип за поддръжка.
Наличност на продукта и ограничения
Като се има предвид популярността и/или ограниченията в предлагането на някои от нашите продукти, Lovare.bg може да се наложи да ограничи броя на продуктите, налични за покупка. Повярвайте ни, ние ги изграждаме възможно най-бързо. Lovare.bg си запазва правото да променя наличните за закупуване количества по всяко време, дори и след като направите поръчка. Освен това може да има случаи, когато Lovare.bg потвърди вашата поръчка, но впоследствие научи, че не може да достави поръчания продукт. В случай, че не можем да доставим продукт, който сте поръчали, Lovare.bg ще анулира поръчката и ще възстанови цялата ви покупна цена.
Вашето съгласие
Като използвате нашата платформа, регистрирате акаунт или правите покупка, вие се съгласявате с нашата Политика за връщане и възстановяване на средства и се съгласявате с нейните условия.
Промени в нашата политика за връщане и
възстановяване на средства
Трябва ли да актуализираме, изменяме или правим каквито и да било промени в този документ, така че да отразява точно нашата услуга и политики. Освен ако не се изисква друго от закона, тези промени ще бъдат публикувани на видно място тук. След това, ако продължите да използвате Услугата, ще бъдете обвързани от актуализираната Политика за връщане и възстановяване на средства. Ако не искате да се съгласите с тази или която и да е актуализирана Политика за връщане и възстановяване на средства, можете да изтриете акаунта си.
Свържете се с нас
Ако по някаква причина не сте напълно доволни от някоя стока или услуга, които предоставяме, не се колебайте да се свържете с нас и ние ще обсъдим всеки от проблемите, през които преминавате с нашия продукт. Чрез имейл: office@lovare.bg